tisdag 6 september 2011

Haft mycket att göra efter vi kom hem från sverige. Städa, tvätta och ta hand om 2 barn själv hela dagarna för första gången. Så bloggen har kommit lite efter, hoppas jag kan börja blogga lite igen nu när vi har 2 spännande barn att följa! Förra veckan var också detoxstart. Så som man brukar, ny termin, ny start. Hade busat lite för mycket på semestern så det behövdes verkligen. Tänkte jag skulle bli lite piggare och jämnare i humöret. Som jag tidigare i bloggen beklagat mig över så gör jag inte dieter, inte bra i alla fall. Det har varit lite jobbigt ibland, men nu inne på nionde dagen mår jag faktiskt väldigt bra med risk för att låta nyfrälst. Jag är inte hungrig på morgonen längre, har inga hungerattacker då jag bara måste få mat asap, stadigare humör, finare hud, lugnare mage, sover bättre och lite andra mer privata förbättringar. Sen när jag vägde och mätte mig idag såg jag att jag gått ner 3 kilo och 5 cm i midjan! 5cm! Nu kör jag på 2 veckor till så får vi se hur frälst jag kommer vara då. Jag håller er underrättade... 

4 kommentarer:

emma sa...

Oj, det var inga dåliga resultat! Bra kämpat!

Ulla. sa...

Fantastiskt min dotter.

Anonym sa...

Fantastiskt, men vad kör du för detox?
/Behöver också...
Maja-Lina

Inga sa...

Helt otroligt vad du är duktig! 3 kilo minus skulle sitta bra! Detox låter som "avgiftning" så jag fattade inte vad du pratade om först! Kram