torsdag 8 september 2011

Jag känner mig så finurlig! Nu har jag hittat kommit på ett annat recept...eftersom anvisningarna till min detox inte anger mängder, utan man får äta hur mycket man vill fast bara av vissa livsmedel, så har jag idag gjort kokostoppar. Jepp. Men man får ju inte äta för många då men det känns lite lyxigt ändå.

Jag blandade kokos med ett ägg, honung, solrosolja (oliv smakar för starkt till bak),vaniljpulver och lite salt och gjorde toppar som jag hade i ugnen 10 min på 175 grader. Nu tjatar Dina på att hon vill ha fler. I vanliga fall skulle jag inte säga att honung var nyttigt, men jag använder ganska små mängder och jag fortsätter ju faktiskt ner i vikt. -4 kilo än så länge.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Du är duktig.

Viktoria sa...

Hej! Vilken detox följer du? Jag gjorde en i somras men där fick man inte äta nått animaliskt så inge ägg, kyckling eller yoghurt, heller inte ris eller havregryn, och man skulle dricka en himla massa vatten så klarade 10 dagar :p
Lycka till med din och hälsa Dina :)

Kram Viktoria