torsdag 18 februari 2010

Lite trött idag...

Idag har jag joggat en mil och känner mig lite trött ikväll. Jag har sett min lilla sten på ultraljud också. Så söt den var. Äntligen fick jag se den lilla i magen. Jag har inte kommit på något namn än ;) Men det kommer nog dröja med operation, om en månad skulle jag tillbaka för att fråga om jag fått tid hos kirurg på sjukhus och ställa mig på kölistan som tydligen var väldigt lång. Det har ju redan tagit nästan ett år att komma såhär långt så jag kan väl vänta lite till.

3 kommentarer:

Viktoria Löwenthal sa...

haha, jag trodde först det handlade om en liten en..
men så kom det där om operation, helt lättvindigt, och då lät det hela lite väl skumt.
Men ok, gallsten, jag är med!

Unknown sa...

Samma här blev väldigt lurad:). Men aj, det lâter som att det gör ganska ont. Hoppas du har lite tur och därmed inte behöver vänta sâ länge. Lycka till!

Eva sa...

Hehe, det är ju kul att man kan luras:) fastän det inte är 1 april än...men det kändes som att titta på ultraljud av en liten bebis där i magen, fast det var ju bara en sten som växer, och en sten kan man ju inte skicka på universitetet sen.