måndag 10 december 2007

Effektivt ska det va!

Nu krävs det att vi planerar vår tid noggrannt! Jag pluggar nu jätteintensivt mellan 9.30 och 17 så Fredrik hämtar på dagis och är med Dina mellan 15 och 17 sen ska han tillbaka till jobbet och så är jag med Dina. Sen måste Dina sova kl 20 så jag får tid att göra läxan som tar ungefär 2 timmar, under den tiden gör Fredrik middag. Sen kl 22.30 har vi tid till att träna, tvätta, städa och diverse tråkiga göromål. Eftersom jag sen planerar att stiga upp vid 6.30 och vakna ytterligare 5 ggr under natten så får jag försaka bloggtid, tv-tittande, läsning och annat kul för att lägga mig kl 24.

Att vara sjuk ingår inte i agendan....så det får jag sluta upp med fr.o.m....idag!

Detta är ju bara i 2 veckor, sen ska jag njuta av friheten, sällskapet och den goda maten i sverige.

2 kommentarer:

Maria Agrell, Barcelona sa...

Wow, vad duktig du är. Du kommer att bli superbra på spanska. Coolt!

Janne sa...

Vi tänkte bjuda på lite sällskap och mat... Har ni något bokat på Julafton eller skall vi försöka köra lite på kvällen den 23:e om ni orkar efter flygningen?

/J o E