torsdag 21 februari 2008

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

I tre dagar har jag suttit hemma med sjukis-Dina. I tre dagar har jag torkat kiss, spya och mat. Totalt oglamoröst alltså! I tre dagar har jag gått med Dina till vårdcentralen för att ge henne antibiotikasprutor. Måste jag säga att jag inte är speciellt nöjd med situationen. Vad hände med veckan som jag ville ha den?

Som tur är kommer nya barnvakten idag.


När jag laddat kamerabatteriet ska jag lägga ut en bild på dagens bus. Jättebusigt. Superbusigt. Fick mamma att gråta. Just det. Snart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men - sjuk igen?!? Ja, den ungen kommer ju att få världens bästa immunförsvar så småningom. Efter att hon betat av alla sjukdomar, vill säga... Jag hoppas hon blir frisk snart! Å att du får möjlighet att lägga lite tid på annat... Kram!

Eva sa...

Tack, kram! Fortfarande feber så vi får se hur det blir...