måndag 21 juli 2008

Oj vilka problem jag har...

Ok, fortsättningen på det här problemet.

Intrum justitia mailar och helt plötsligt kan de inte kolla upp mitt ärende med bara mitt personummer som de kunde i fredags och att jag måste skicka ett helt nytt mail till dem med ärendenummer (som jag inte har) eller sätta mig i telefonö igen...

Studera.nu meddelar att de inte har mitt gymnasiebetyg för att året efter jag gick ut skapade de en databas med allas betyg men det var som sagt året efter jag gått ut...hoppas jag inte slängt mitt betyg nu för då finns det tydligen inget bevis på att jag gått på gymnasiet och varför gick jag då till skolan varje dag och sov på lektionerna, kunde ju sovit hemma istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men din gymnasieskola har förmodligen ditt betyg arkiverat, så ring dom och fråga om de kan mejla betyget!
Eller be dom skicka det till din mamma så hon kan skicka in det eftersom hon befinner sig i sverige.
Studera.nu har kvar betygen i sin databas i 5 år efter att du senast sökte utbildning genom dem. Annars får man skicka in betygen på nytt.
Vad är det för något du har sökt, alltså vilken utbildning?
/Maja-Lina

Eva sa...

Nån grafisk formgivning typ med inriktning på web...