måndag 22 december 2008

Ja inte bor gud i sverige iaf...

I en vecka snart har familjen legat med influensa på ett hotellrum men det har ju inte gjort så mycket för vädret har ju varit helt ofattbart jävla dåligt. Så här sjuk har jag inte vart på länge! Tror det var några år sen i sverige som jag sist mådde så kasst. Det känns verkligen jättebra (känn ironin) att betala en massa pengar för att få sitta isolerad och ensam på ett hotellrum och må skit.

Det som ändå värmer min frossiga kropp är att min mamma varit och hälsat på flera gånger och lekt med Dina och att Anna-May vågade sig hit på en lunch och gav mig några jättefina julklappar.

Hoppas bara nu att någon vågar fira jul med oss om några dagar...

1 kommentar:

Lantzes sa...

Nä fy stackars er!!!
Hoppas verkligen ni mår bättre nu så ni kan fira en mysig svensk jul.
Är det årets influensa ni drabbats av? Har hört att den ska vara riktigt, riktigt elak. Hoppas inte dess spanska kusin hittar oss...
Just nu skiner solen på ert hem i Barcelona. :-) När är det ni kommer kommer tillbaks?