fredag 15 maj 2009

Vadå, ska jag satsa nu eller?

Igår ringde min kompis Carin och tyckte jag skulle börja jobba som fotograf, förra veckan träffade jag min granne Eva som tyckte jag skulle engagera mig och jobba som fotograf. Idag undrade Malin på Costa brava om jag inte fått jobb som fotograf än.

Jag håller på och pysslar med en hemsida för mina foton men känner mig inte alls lika driftig som jag gjorde för typ 5 år sen, och kan JAG verkligen kalla mig fotograf? Jag har ju inte någon gedigen utbildning....

5 kommentarer:

emma sa...

Klart du kan!! Du är duktig och det är väl det viktigaste. Om du vill så kan du utbilda dig allteftersom.

www.malinrocaahlgren.com sa...

äh, utbildning o utbildning! Bajsprat. du är sååååå skitbra! Go for it, det kan bara gå åt ett håll! ;)

Eva sa...

Tack!!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ja det kan du! Lycka till.

Sweabarcelona sa...

Ingen utbildning, lite har du ju, och framförallt har du TALANG! TACK Eva för alla fina kort du tog idag! KRAMIS