lördag 5 september 2009

Nu kommer hösten...

Idag regnar det. Första höstdagen kanske man kan säga, fast jag tror nog att vi kommer kunna bada pool några ggr till innan kylan kommer. Men det får mig att bli lite höst inspirerad, nu får bloggen en ny kostym. Kanske ska jag skaffa ny kostym till mig själv? Det är ju shoppingväder iaf.

Om mindre än en vecka börjar Dina skolan och hon tjatar om att gå dit varje dag, det lovar ju gott. Jag är nog mer orolig än vad hon är. Ensam på skolgården med 100 nya barn...*hjälp! det knyter sig lite i magen. Jag ser mig själv hängandes i stängslet till skolgården med uppspärrade ögon, redo att hugga på varje barn som inte är snäll. Eller så går jag hem och tar mig en kopp kaffe. Kaffe är gott.

2 kommentarer:

Lantzes sa...

Fint! och jättefina bilder också (som alltid).
Tror det kommer gå jättebra för Dina i skolan, men visst är man nervös.
Kram

Eva sa...

Tack! Ja det ska nog gå bra...