tisdag 6 april 2010

Nu ska jag dela med mig!

Jag har en sak att berätta som jag är stolt över och en sak som jag inte är så jättestolt över. Jag kom precis hem från en 5 km runda som jag sprang på 33 min, det är första gången som jag springen 5 km så snabbt. När jag kom hem var jag helt slut och la mig på golvet för att slappna av. Jag slappnade av. Ordentligt. I HELA kroppen. Men vad hände? Jag kissade på mig. Det har aldrig hänt förut. Jag som först kände mig så ung och spänstig kände mig plötsligt medelålders och trasig. Tena here I come!

Nu har jag delat med mig färdigt! Hejdå mamma, vi saknar dig redan, men vi ses snart igen!

3 kommentarer:

emma sa...

Ha ha ha... Jag tycker dock att den snabba fem kilometern överväger det något nesliga kisseriet - så det så!! :-)

Eva sa...

Tack Emma!

Lantzes sa...

Man kan ju faktiskt inte komma ihåg att träna alla muskler. ;-)
Bra sprunget!!