torsdag 27 maj 2010

Jag tråkar ut er med en till blomma


Men visst är de fina...

6 kommentarer:

emma sa...

Mycket! Hur mår du? Har du fått nåt paket...?

emma sa...

Alltså; när jag skriver "mycket" så menar jag att blomman är fin - inte att du tråkar ut oss med en till blomma... :-) Fast det hoppas jag att det inte behöver förtydligas!

Eva sa...

Det behövdes förtydligas, för jag tänkte först -jaha, jag tråkar ut dem, fast jag trodde det var lite ironiskt. Jag mår bra nu, äter inga smärtstillande och är ute och promenerar. Kan få lite ont när jag blir trött men då vilar jag lite bara. Har inte fått något paket...

emma sa...

Va bra att jag förtydligade då... Jag tycker inte att du tråkar ut mig. Så har jag sagt det en gång för alla :-)

Skönt att du mår bättre. Förstår att det måste vara enerverande att inte kunna röra dig som du vill och när du vill. Men det går ju åt rätt håll då iaf!

Hm, inget paket än... Det tar sin lilla tid tydligen. Ja ja, som du förstår så kommer du att få ett paket. Fast det verkar ju kunna dröja hur lång tid tid som helst.

Eva sa...

Jippiiii, ett paket! Hoppas det kommer idag då...

Anonym sa...

Jättefin blomma!

/Maja-Lina och Cesar