fredag 4 juni 2010

Grattis på födelsedagen i förskott Mammi!

Mamma fyller egentligen år imorgon, men alla som känner mig väl vet att jag inte kan hålla mig med överaskningar och presenter. Jag tänker att det blir ju mer överaskning om presenten kommer en dag tidigare, men jag är så predictable så det kommer inte som en chock när jag gör så. Iaf, här är din present mamma:

En Camping semester! Med dina Barcelona favoriter!
Tre nätter på Cambrils park lyxcamping i en Aloha bungalow.

Restauranger och barer...
Pooler både för barn och vuxna...



Milslånga stränder...



Utflykt till Tarragona med sin gamla stad...



Utflykt till Port Aventura nöjesfält...
Och mycket annat kul!
Grattis!

2 kommentarer:

emma sa...

Va härligt det ser ut - lyllos Ulla!

Eva sa...

Det finns en mobilehome kvar att hyra om ni vill komma ner...