fredag 4 juni 2010

Paket

Dina fick ett prinsessförkläde och klippdockebok av sin farmor häromdan, tack faemu! Jag skulle också fått ett paket, av Janne och Emma, tack Janne och Emma, men det kom aldrig fram. Ett krya-på-dig-paket efter min operation. Tyvärr var adressen lite fel, istället för 16b stog det 166. Till slut gick jag till min post och frågade om det hade kommit något paket, de sa att det nog hade kommit till en annan post om det stog 166 på det. Så jag gick till den andra posten. De hade inte paketet och de gav mig ett tel nr till utdelningskillen som jag kunde fråga. 166 existerar inte så han hade skickat pakatet till nr 18 istället, för där bodda ju många invandrare med konstiga namn. Men där var det ingen som ville ha det. Konstigt att de inte hade tänkt 16 istället när det stog 166...ja ja nu är paketet på väg hem till sverige och vi får hoppas att det kommer fram innan min mamma åker hit så att hon kan ta det med sig. Det paketet kommer ju ha rest 2* sthlm - bcn innan jag får öppna det så det kommer vara extra speciellt!

1 kommentar:

emma sa...

Vi håller tummarna för att jag inte skrev fel på vår adress iaf :-) Kram!!