söndag 11 juli 2010

Idag har jag haft det jobbigt...


kanske orkar jag berätta imorgon...här på bilden klättrar jag i träd på Alvins dopkalas, mer bilder kommer imorgon hoppas jag. Men nu ska jag lägga mig och fundera...vanligtsvis brukar jag fly när så jobbiga grejer händer, men kanske jag har kommit så långt i min utveckling att jag tar tjuren vid hornen...men jag är rädd...känner mig liten...känner mig hotad...

Det var ett tag sen jag hade panikångest senast...hade glömt bort hur det kändes...

4 kommentarer:

Emma sa...

Du fixar det, Eva. Jag tror på dig. Hoppas du mår bättre snart. Kram!

Eva sa...

Tack Emma! Det känns skönt med ditt stöd...kram

Anonym sa...

Eva

Jag minns när du var på lekis som liten flicka. En störande grabb gjorde alltid bus och förstörde för alla barnen.
Tips: Försök att le och visa inte att du är arg på föräldrarna men rädda Dina så hon inte blir skadad
Lycka till!

Far

Eva sa...

Tack pappa! Jag har mött dem nu, de såg bara sura ut, hälsade inte, log lite men det var svårt.