lördag 23 juni 2007

Killar på gym

Vi har ett gym i källaren som jag går till ibland när jag vill kunna äta 2 glassar istället för en. Idag var det en kille där som tränade samtidigt som mig. Han såg ut som en anabolastinn belgian blue. Eftersom jag är massageterapeut blir jag alltid irriterad när killar lägger på för mycket vikter och tränar fel. Det är inte hälsosamt. Och de blir inte större för det, de gör bara illa sig. Jag vill alltid tala om det för dom. Men jag vågar inte.

Överläppen glider upp över tänderna och det ser ut som om killen i fråga sitter på toaletten och krystar rejält. Blodådran i pannan ser ut att kunna spricka vilken sekund som helst då han mimar till "Eye of the tiger" som han har i ipoden. Rycker till och skriker -öööööö. Så var han klar. Nu har han slagit sitt rekord.

Inga kommentarer: