söndag 13 januari 2008

Simma simma

Här i spanien är det obligatoriskt med badmössa och badskor på (alla?) badhus för både stora och små. Först känns det jättemysko när vi måste gå och handla en massa "gear" och för första ggn i livet pyssla på oss gummimössa. Varför? I sverige går det ju jättebra utan. Vet de om det här?

Sen när vi är där på badhuset så känns det ganska fräscht ändå. Att alla är lite sådär kamouflerade. Fast det är tur att de inte har så mycket speglar. Jag misstänker att jag liknade en kesoblobb med hårlöst silverhuvud när vi var och simmade idag.

Här är lite bilder på hur Dina såg ut i sina nya "gear".

2 kommentarer:

Janne sa...

Haha, va söt :)

Monica sa...

faktiskt, när alla gâr med badtofflor till duscharna pà mitt gym har jag börjat känna mig lite ofrásh... (jag gâr ju barfota...).Men, â andra sidan, eftersom jag är typ den enda som springer barfota ÄR det ju fräsht, det är bara jag som svettar och sluskar ner fór alla andra, som ju skyddas av sina badtofflor!