fredag 8 augusti 2008

Bad hair....year?


Efter att frisören sagt att mitt hår var jätteslitet med fet hårbotten och mjäll så gick jag hem och tröstade mig lite med Italiensk "After eight" glass och en ansiktsmask. Har ännu ingen direkt ålderskris, det är ju mera moderskapet som bidragit så kraftigt till kroppens förfall. Hade jag inte haft barn nu så hade jag haft tjockt glansigt hår och tuttar som satt 10 cm högre upp, inga stretchmarks och en mage som INTE såg ut som en hängig pösmage á la Homer Simpson.

Fast Dina tycker jag är fin iaf, när jag sätter på mig klänningen jag ska ha imorgon lyser hon upp och säger "prinsessa".

2 kommentarer:

Lantzes sa...

"After eight" glass botar allt!!
Förresten, du vet väl att livet börjar vid 30... ;-)
Vi ses i kväll!

Eva sa...

Va skönt, har verkligen sett fram emot att livet ska börja...ses ikväll!