tisdag 12 augusti 2008

Så nu va man 30 då...



Fredrik har alltid gett mig tårta på sängen på mina födelsedagar. När jag var liten ville jag alltid ha tårta på sängen men istälet brukade jag få rostmackor med ost som börjat svettas och krulla sig i kanterna.

Dina har blivit riktigt bra nu på "ja må hon leva", hon är så söt. När de skulle komma in med tårtan hörde jag Dina viskskrika "tåååååta" varpå Fredrik säger -shyyyy, mamma sooover, och så fortsätter de likadant medans de tänder bluffljusen som tänder om sig igen när man blåst ut dem.

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen!

Eva sa...

Tack! Och tack alla som grattar på mail, sms, facebook och telefon nuförtden kan man ju sitta hemme och bli grattad för fullt!

Janne sa...

Väldans vad konstigt det känns... Jag kan väl inte ha en lillasyster som är 30??!??!

Anonym sa...

Hurra, hurra, hurra - grattis på födelsedagen!!! Kram från Emma

Anonym sa...

Hahahaha!!
Kul Dina! Alltid spännande det där! Idag när jag kom hem från jobbförberedelserna så sa killarna.. Vi har köpt en pjesent den ligger under våran sääng!!
Martin: Men sssshhhyy!!
/m-L

Lantzes sa...

Hej!
Hoppas födelsedagen blev lyckad och att ni fick gjort det ni skulle på Ikea. Glömde ju önska dig trevlig resa mitt i allt stojet bland sägar och soffor. Hoppas ni får en jättebra semester i sverige!!!