onsdag 21 oktober 2009

The desperate housewife is watching Desperate housewives...

Har ju varit ganska busy senaste tiden med London, Anna-May och mamma men nu har det tagit slut. Jag längtade lite efter att få vara själv men nu är jag utvilad och har svårt att komma igång igen. Det är så lätt att bara hamna framför tv:n. Speciellt idag då det spöregnar och den nya tvättmaskinen ska komma mellan 10 och 2. Har ni i sverige också såna tokiga leveranser? Man får ju sitta hemma och vänta på paket halva dagen, de borde ju kunna säga mer precist när de ska komma, men sån lyx har man inte här.

Ikväll ska jag iaf på en middag inne i stan så då händer det ju nåt iaf.

Uppdatering:

Läste något jag skrev lite tidigare i bloggen
Längtar tills jag får ligga hemma och kolla på film, denna livsstil tröttar ut mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

I sverige kan det vara, mellan 16 och 22.. Eller favvisen, jag kommer vid lunch.. Vilket kan variera mellan 9 och 15.
kul, kul
M-L