onsdag 2 februari 2011

Hemma med feber

Dina är sjuk igen. Hon har haft feber från och till i flera veckor nu. Hon har inte gått en hel vecka i skolan sen vi kom tillbaka från sverige tror jag. Fredrik var med henne till doktorn i morse medans jag gick på yoga och han sa att hon hade lite rött i halsen bara. Inte mycket att göra. Får fortsätta att ha henne hemma så länge hon har feber och sen får hon gå till skolan när hon kan.

Skulle behöva köpa något tv spel eller nåt för att sysselsätta oss med. Annars brukar vi måla tröjor, pyssla pysselböcker, stava, räkna och titta på film. Dina kan stava nu till många ord, hon ljudar och skriver det hon hör och det blir jättebra! Trots att hon har minst 2 andra språk att ta hänsyn till. Jag tror inte jag lärde mig skriva förens jag var 7 år.

Inga kommentarer: