fredag 19 september 2008

Brukar inte gilla frågesport men...

Nu blev jag ju utmanad av Malin
1)3 saker om dig själv som du är stolt över:
Att jag är kreativ, hjälpsam och fighter.

2)Som vän är du?
Hjälpsam, bra lyssnare (ibland) och rolig.

3)Är du bra på?
Just nu, ge bra råd till andra som jag borde ge mig själv...

4)Är du avundsjuk? Generellt eller på nån speciell?
Ja, klart jag är! Ofta och på många.

5)Öl och pilkastning eller Discomusik och dans?
Ja tack.

6)Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Just nu, styrketräning i källaren 3-4 ggr i veckan för jag inte orkar ta mig ut till dansstudio/gym/yogastudio.

7)Det första du gör på morgonen?
Kollar klockan för att se om det är dags att gå upp eller om jag kan få Dina att sova lite till.

8)Hemlig "förälskelse"(typ nån skådis eller annant oskyldigt)
Nej, jag är kär i Fredrik och det är inte hemligt.

9)Pratar du med dig själv?
Ja, fast tyst i huvudet.

10)Mest märkbara tantvarning?(om finns)
Tuttarna döljer magen när jag sitter.

11)Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Fota, blogga, träffa min familj och vänner i sverige.

12)Något nytt projekt på G i snar framtid?
Inget bestämt men jag skulle vilja ha lite fotojobb.

13)Nåt som du SKULLE VILJA göra, men som aldrig får tillfälle, tid, råd med?
RESA, Indien, Egypten, USA, Asien ojoj överallt!

14)Det bästa med att ha barn(om du har):
Att hon är så fruktansvärt fin och duktig....och jag får vara med henne.

15)Är du pinsam ibland? När?
För vem? Kanske när Dina är tonåring.

16)Person som du avskydde i skolan?
En nazistlärare som tyckte jag var skräp och bara ville slå mig hela tiden.

17)Hångel på första dejten?
Om man gillar dejten.

18)Din bästa killkompis(om ej nu, sen förr)
Fredrik

19)Vad gör du på helgerna?
Är i parken, leker, storhandlar, badar sånt som jag gör i veckorna.

20)Livs dröm?
Så rik att jag kan bo som jag vill, göra vad jag vill hela tiden.

Inga kommentarer: