måndag 1 september 2008

Nördvarning!

Så, nu har datanerdfamiljen 4 datorskärmar i vardagsrummet....och vi är 3 personer...fast en är ju min laptop som jag snart ska sluta använda för den är så fruktansvärt seg, och en är ju lilla minidatorn som egentligen bara passar för att ta med sig ut och för Dina att titta på barnprogram med. Och en skärm är ju tv:n som är svår att surfa på men passar till att titta på svensk tv och filmer...och nu har jag skaffat en vanlig skärm så att jag kan använda en bättre snabbare dator med senare photoshopversion istället för laptopen. Trodde aldrig att jag skulle skaffa skrivbord och skärm till vardagsrummet, men det ser ganska bra ut, och jag får väl inse att jag har blivit lite datanerd i alla fall.

2 kommentarer:

Janne sa...

Hoppas det går bra med pluggandet. *är avis*

Eva sa...

Ja det går bra, det är kul!