tisdag 3 mars 2009

En olycka kommer sällan ensam...

Idag var det öppet hus på skolan Dina helst ska börja på. Jag fick reda på det igår kväll så jag hade inte bokat in mig på mötet, går ändå och får reda på att det absolut inte finns några platser kvar (fan!). Har sällskap med Ann-Sofi och vi går till köpcentret för att köpa skor till Rasmus. Precis utanför affären bajsar Dina på sig. Vi går in och handlar våtservetter och går till toan, sen går vi tillbaka in och kollar på skor. Dina skriker till att hon bajsar igen och vi skyndar oss hem.

Fredrik har jätteviktiga möten den här veckan och jag har styrelsemöte imorgon. Fredrik kan inte missa sina möten och jag kan inte missa mitt och nu har Dina blivit magsjuk igen. Varför nu?

3 kommentarer:

Lantzes sa...

Ja, det kom ju verkligen olägligt. Hoppas Dina mår bättre i morgon så att allt löser sig!
Ang skolan så har ni ju nu mötet nästa vecka och hinner förbereda er lite mer med frågor etc. Men förstår att du var inställd på att gå i dag...
Kram!

Unknown sa...

Pappa Fredrik är klar med sina möten nu... Bara ett möte imorgon kl 10.00. Älskar er!

Maria Agrell, Barcelona sa...

shit.