söndag 25 februari 2007

Det va coolt!




Min mormor är cool. Hon blir snart 100 år. Hon har fött 5 barn, den sista födde hon i hemmet och bebisen låg i säte. Bebisen var min mamma. Min mamma är också cool. Hon har precis lämnat huset hon bott 33 år i, skaffat sig sin första egna dator, och hon klarar sig jättebra!

Min kille är cool, de vill ha honom från alla möjliga håll i världen. Han har tydligen en massa special kunskaper som är coola. Det måste kännas kul att folk vill ha en. Han vill ha mig, jag är också cool.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också lite cool. Men jag vet inte varför...

Föressten så är ju Dina coolast av alla, ellerhur?

Eva sa...

Du är jättecool! För du spelar i band och turnerar, stor cool faktor! Dina är super cool för hon håller på att lära sig gå och det är både duktigt och modigt!

Anonym sa...

Klart ni är coola, det är mina killar också Klart Dina är cool! Coolt att lära sig gå så tidigt.

Maja-Lina