tisdag 6 mars 2007

Jag är blatte! Och stolt!



Nu har min bekantskapskrets ändrat sig igen och medelåldern gått ner betydligt. Igår var jag på invandrar spanska. Jag känner mig verkligen som en invandrare nu. Jag och de andra senegaleserna, marockanerna, pakistanierna, och övriga. Vi hade faktiskt jättekul och jag kunde väl aldrig ana att integration var så roligt. Flyttar jag nånsin tillbaka till sverige så kommer jag bosätta mig i Tensta eller Rosengård.

Nog om mig, Dina sa Bamse igår! Sa Fredrik i alla fall. Undrar varför hon alltid gör allt nytt med honom? Eller så är jag inte så uppmärksam när hon gör nya saker med mig. Eller så hittar han påååå...hmmmm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske är en tolkningsfråga, vad hon säger:)
Kram
Maja-Lina

Eva sa...

Ja det kanske det är förstås, igår när jag satte på Bamse sa hon i alla fall -BAAAssss

Kram