måndag 26 mars 2007

Vem kommer i rutchbanan.


Dina har börjat sova bättre. I natt vaknade hon 2 ggr. Självmant. En gång väckte jag henne också för min tutte samlat mjölk sen eftermiddagen. Det var som att sova med ett mindre bowlingklot i sängen så hon fick äta lite. Jag tror att hon sover bättre för att vi varit hos doktorn med hennes utslag. Hon har fått salvor och antihistamin-gucka hon ska dricka. Blir man inte dåsig av antisistamin?...Kanske är därför. Jag gillar iaf nya drogade Dina. Iaf ett tag, så jag får sova ut lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt, att få sova oavsett anledning:-)! Söt hon är skruttan, jag och killarna träffade en 2 dar gammal märta idag Så liten!!! Och söööt. Dina är redan stor, sa Elliot när han såg Märta!!
Kram Maja-Lina och killarna

Eva sa...

Ja, Dina är faktiskt stor nu *fäller en tår* hon fyller ju snart ett!