onsdag 15 augusti 2007

Blir bara rikare och rikare...på erfarenheter

Saker jag tänkte innan jag blev gravid:

Småbarn ska inte äta godis

Småbarn ska inte äta på McDonalds

Barn ska bara äta ekologisk och bra mat

Barn leker i timmar själv

Det är mysigt att vara gravid

Barn är jättelätta att ta med överallt

Bara man tänker på vad man äter så är det jättelätt att få tillbaka sin matchvikt efteråt

Man behöver inte bli jätteorolig bara för att man får barn

Det är kul att leka med barn

Något väldigt roligt med barn är att pyssla, bada, klä i fina kläder, sätta rosett i håret och liknande

Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahha!

3 kommentarer:

Maja sa...

Ha ha ha ha !!

Ja du det trodde jag med, och att jag skulle vara så himla tålmodig med mina egna barn och förklara allt de frågar om!!'
(jag vet det är inte klokt)

Anonym sa...

Jag tycker många av sakerna stämmer men man kommer väl bara ihåg det roliga.Mamma.

Eva sa...

Men jag var ju också ett så väldigt roligt barn....hihi