lördag 4 augusti 2007

På något slott i bergen imorgon...


Fick nyss reda på att jag ska på ett bröllop imorgon. Har fixat barnvakt men måste köpa present och klänning idag. Om jag inte vill gå i t-shirt. Och det vill jag inte. Jag har inte kunnat klämma i mig i mina partyklänningar på över 2 år. Kanske ska jag gå till frisören också.

Det är en gammal klasskompis som ska gifta sig. Från designskolan här i barcelona. Han har träffat en argentinska. Måste jag hålla tal nu? Tyvärr har jag nästan bara opassande saker att säga om honom (opassande då hans tjej är väldigt svartsjuk och han ganska slampig) så jag får försöka hålla mig nykter och talfri.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att du ska gå ändå! Nykter och talfri kanske är en bra idé i detta sammanhang, ni har nog tillräckligt "roligt" ändå... ;-) Ser fram emot rapport i bloggen sen!

Eva sa...

Emma: Ja det var kul att jag kunde följa med till slut.