lördag 17 november 2007

:(

Tack för alla "krya på er" vi fått av alla (som vanligt ironisk, vi ska tydligen vara det i vår generation). Här har vi legat supersjuka i flera dar. Min mamma kunde inte ens klämma ur sig ett "krya på er" på msn, hon undrade istället hur det var med min bror. Som bor i samma land som hon. Och inte som mig. Som jag inte har så jättemycket kontakt med. Jag kan heller inte känna hur han mår. Kan mycket men inte det.

Sorry Mamma att jag hängde ut dig såhär, men jag har tyckt jättesynd om mig själv i flera dagar, tydligen ingen annan som gjort det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt, förlåt.
Jag tycker jätte synd om er!
Har inget till mitt försvar för att
inte ha skrivit..
Hoppas att ni kryar på er snart!
Längtar och tänker på er, bokar in
hela julhelgen!
Kram!

Anonym sa...

Förlåt! Har nog inte tänkt på det bara, vi har ju firat Elliot som fyllde 5 år igår!

Krya på er!

/maja-Lina

Eva sa...

Hej tjejer, det är ok...jag är så van bara att få feedback, ni har vart jättebra på det! Men ni är väl trötta på att vi är sjuka också, jag är det iaf.

Hälsa Elliot och gratta från oss alla! Synd att du inte skriver i bloggen längre, jag har så svårt att hålla reda på födelsedagar.

Kram!

Anonym sa...

Förstår att det inte känns så kul för er och jag tror du kan vara säker på att vi alla önskar att ni mår bättre snart! Ingen är felfri och folk har mycket att tänka på i sina liv.