måndag 12 november 2007

Håret blir bara kortare...



Nu ska vi gå och storhandla hela familjen och sen ska jag på avskedsmiddag för min kompis Raquel här i stan (som jag tussat ihop med en svensk kompis) och som ska flytta till Skellefteå. Stackarn...hoppas hon klarar temperaturskilladen.

Idag i skolan var det en tjej som tyckte jag såg ut som 14 i min nya lugg...vet inte riktigt hur jag ska ta det. Jag tror det är därför jag inte har åldernojja över "the big 30" jag ser ut som 14 och känner mig som 25 och är vis som en 40 åring *haha* varför skulle 30 va så hemskt att fylla *hahahahahaha*

4 kommentarer:

Anonym sa...

....och eva blir bara smalare..
Du är jättefin i håret!!
Kram Maja-Lina

Eva sa...

Tack!

Anonym sa...

Jättesnyggt! Du passar i mörkt hår.

Eva sa...

Tack! Det är min "äkta" hårfärg. Det var läääänge sen jag hade den.