fredag 16 november 2007

Vi ses i jul!


Jag underar vad Dina tar med sig för nåt från dagis härnäst. Nu börjar hon bli snuvig. Jag har slutat skita var 5e minut, jippii! Men jag är jättesvag och jag vet inte hur jag ska bli ok igen då jag varken kan laga mat eller städa för att lukten av bajsblöjor och gammal mat får mig att kräkas. Jag kan ligga still, försöka få i mig vätska och hoppas på att jag står ut tills städerskan kommer imorgon. Jag vill inte missa fler dar i skolan så nästa vecka har jag bestämt mig för att inte vara sjuk.

Det ser ut som vi kommer vara hemma i sverige över jul och mellandagarna. Så börja boka in oss på aktiviteter! Dina önskar sig alla leksaker som finns! Enkelt va?! Hon har väldigt mycket nallar så det är väl inte så jätteaktuellt, annars är det fritt fram! Jag önskar mig en sjukfri jul med mycket barnvaktshjälp och trevligt sällskap.

Inga kommentarer: