tisdag 10 februari 2009

I´m pissed!

När jag skulle handla idag gick en tant omkring i affären och sprutade parfym. Äcklig gammal toarengörings gubb parfym. Hon sprutade i luften, hon sprutade på mina apelsiner och hon sprutade på mig. Det var inte någon förrymd dåre som gjorde det, nej, hon jobbade där. En kassatant. Nu stinker det bajs i vårt kök och jag måste tvätta allt jag köpt och jag måste nog duscha lite själv. I affären fick jag en hostattack och nu håller jag på att kräkas. Varför gjorde hon det? Varför? Varför vill de inte att jag ska handla där?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det någon speciell spansk parfym, bajslukt?

Eva sa...

Ja, "caca for men", de säljer den här:P

Anonym sa...

Låter som den parfymen som används på jobbet!
/maja-lina

Eva sa...

Fast den heter väl "caca for kids"?