fredag 13 februari 2009

Jaha...

Idag ska vi på kalas. Sofia fyller 3. Hon ska få ett pussel. Jag är lite arg idag. Martina ville att jag skulle blogga så det gör jag nu. Helt trist och opersonligt för sån känner jag mig.

Jag kan liksom inte skriva så mycket, alla som jag är arg på läser min blogg och jag är alldeles för konflikträdd för att hänga ut någon och då blir jag tyst istället. Och mailar eller ringer och pratar av mig. Det hör inte hemma på bloggen. Bloggen är just nu till för att visa familjen i sverige hur Dina ser ut, that´s it.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Malin heter jag, bosatt i Sverige och jag och min mamma funderar på att flytta till Barcelona. Har försökt hitta olika sidor på internet där man kan få lite hjälp, dock utan resultat. Så tänkte lite nyfiket fråga om man kanske kan få några tips från dig som redan bor i Barcelona?

/ Malin i Östersund

Anonym sa...

Kan inte säga så mycket stöttande eftersom jag inte vet vad det är du är arg över. Men jag kan iaf säga att jag hoppas att det löser sig och att det känns bättre snart.

Kram från Emma

Eva sa...

Malin: Vad vill du ha för tips?

Emma: Kraaaam!