fredag 6 februari 2009

Lite trött på att vara trött faktiskt...

Emma har fått ett jobb som bartender och igår fick vi prova Emmas kompis Teresa som barnvakt istället. Hon var jättetrevlig och när jag förlklarat för Dina att det var Emmas kompis så gick det bra. Fredrik och jag gick på middag med några vänner som kommit ner. Massor och massor av sushi, men det ska ju vara ganska nyttigt så det är nog bara bra. Fick öva endel på spanskan också men blev trött av att byta mellan svenska, spanska och engelska hela tiden.

Jag har en otur som förföljer mig. Jag blir nästan alltid sjuk när jag ska på workshop. Säkert 80% av fallen. Ibland går jag ändå och pinas, ibland förlorar jag massor med pengar och ibland försöker jag men blir tvungen att gå hem när febern blir för hög. Igår fick jag reda på att den moderna cairo dansens gudmoder kommer till barcelona på lördag och jag tvekade lite, vill jag bli sjuk, kanske hinner jag inte bli sjuk eftersom det bara är någon dag kvar? Började som sagt känna mig trött igår och nu har jag träningsvärk, mens och halsont. It`s fu**ing magic!

Inga kommentarer: