måndag 9 februari 2009

Nej... nej... NEJ!



Dina har en bus-period just nu. Allt ska pillas med och inget "nej" i världen kan få henne att sluta. Hon har också blivit så duktig på att klättra och ta sig runt så vi har ingen "säker plats" att ha saker på längre. Jag har ju en hel del mediciner som Dina inte får hitta, knivar, småprylar och allt möjligt farligt. Hon kan vända upp-och-ner på hela lägenheten på 4 timmar om hon vill. Nu när jag legat till sängs i 4 dagar har verkligen hemmet förfallit, det är svårt att inte börja storstäda men jag behöver fortfarande vila mycket. I natt svettade jag och frös så mycket att jag fick vända täcket på alla möjliga längder och bredder för att slippa bada i svett. Jag längtar tills febern är över så jag kan tvätta bort all svett (och äta, det vore kul att kunna göra...ok att jag kanske tappar lite i vikt men hur kul är det?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, din stackare... Det är så himla jobbigt att vara sådär febrig. Hoppas du kryar på dig snart!

Kram Emma