tisdag 15 mars 2011

Jaha

Nu ringde min doktor och var orolig. Idag eller senast imorgon måste jag ha tid hos en endokrinolog (eller vad det heter) som ska ge mig en diet och så ska jag testa blodsockret innan och efter varje måltid. Sen blir det ev insulinsprutor också. Var till akuten idag men endokrinologen hade gått hem så jag ska dit imorgon bitti istället. Nu ska jag laga lite mat och gå och lägga mig för jag är jättetrött. Just det, Dina var på dans efter skolan och hade på sig sina nya balettkläder.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Näe, va besvärligt du har det :-( Jag vet inte riktigt om jag fattar, men dom har således inte konstaterat att det är graviditetsdiabetes utan du utreds fortfarande? Jobbigt hur som helst. Kram Emma

Anonym sa...

Usch så himla jobbigt, hoppas verkligen inte att det är graviditetsdiabetes utan något snabbt övergående..

Kram från Martin, Maja-lina, E, A och C

Inga sa...

Stackare, så jobbigt det verkar! Jag fick göra samma prover men fick snabbt besked. Dock, som jag sa tidigare, så är det jobbigt ett tag men går över när barnet kommer! Problemet är bara att hitta nyttig mat som är tillåten! Sköt om dig! Kram

Eva sa...

Nu går jag på diet och ska kolla blodet ett par ggr om dan så får vi se om det är för högt.