fredag 11 mars 2011

Tillväxt UL

Han fortsätter att vara stor. Nu väger han nästan 2.2 kilo. Hans huvud är redan som en bebis i v.35 fastän han ska vara i v.32 nu. Jag hade järnbrist och dåliga blodvärden samt högt blodsocker. Jag ska göra ett nytt blodsockertest på måndag som är mer avancerat och har nu fått börja gå på diet i 3 dagar. Jag har gått ner i vikt sen förra veckan men bebisen verkar ju iaf ta det han behöver. Nu ska jag äta 200 gram apelsin till efterrätt efter mina 130 gram potatis, 200 gram bönor och 150 gram kyckling lunch.

1 kommentar:

Inga sa...

Hej vännen! Jag hade också högt socker när jag väntade Jonas - försvann så snart han var född, men visst är det konstigt va svårt det är att hitta "ofarlig mat"! Inte ens nyttig frukt får man äta hur som helst! Jag är säker på att du fixar det! Envisheten har du ärvt av mig!(?) Kram