torsdag 17 mars 2011

Kränkypäntz...

Nu har jag fått en diet jag följer. Den är ännu värre än den jag fick innan TTOG testet. Blir inte så mätt på den men jag antar att den ska vara bra. Har inte gått upp något i vikt senaste 3 veckorna men bebisen växer ju så det är nog bra. Jag får sticka mig i fingret ett par gånger om dan bara för att se hur sockret ligger och hittills har jag inte haft några höga värden. Känner att jag blir en ganska otrevlig människa att vara med, mitt humör är inte på topp. Jag har börjat med nyttigare mat till Dina också vilket resulterar i att hon grinar och gnäller mycket och igår till middag åt hon inte nåt. Fredrik däremot skiner upp när han kommer hem och ska äta för jag har mycket vitlök i maten och det luktar vitlöksbröd i hela huset.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan Eva
vilken härlig blogg du har!
Har själv tidigare bott i barcelona och trivdes hur bra som helst.
Nu pluggar jag Foto i Göteborg,
men kommer bo i Barcelona i sommar
så undrar om du skulle behöva hjälp med barnpassning?
Eller så kanske du känner någon annan som skulle behöva hjälp?
Hör gärna av dig till Sarakf9@hotmail.com

Ha det fint
Hälsningar
Sara