fredag 4 mars 2011

Försöker hålla god min men nu ska jag klaga lite...

Sen ett par dar har jag svårt att andas. Alltså, inte svårt svårt men det känns som jag inte får in tillräckligt med syre. Tänker att kanske blir det bättre när magen sjunker ner lite. Men samtidigt som han tar för mycket plats uppåt känns det som att han sjunkit ner väldigt mycket också. Det känns som knivhugg redan nere i urinblåsan och de "nedre regionerna". Det hade jag med Dina och åkte in till akuten, men det var så naturligt så sa de. Ska jag ha det så här naturligt och fint i ett par månader till så är det bara att ställa in alla aktiviteter och lägga sig i sängen på en gång. Skriker till rakt ut då och då när jag är ute och går och det kan ju skrämma slag på vem som helst. Gravid kvinna håller sig för magen och skriker - ring ambulans!

Inga kommentarer: