söndag 20 mars 2011

Lillens nya kläder...

Har köpt lite bebiskläder och igår köpte jag blöjor. Fredrik blev lite lätt chockad över tuttpads och blöjor men jag passade på när vi ändå storhandlade. Man vet ju aldrig när det är dax heller. Endel föder ju i vecka 35. Humöret har inte blivit bättre och nyss trodde jag att jag skulle dö. Mat är viktigt för mig har jag kommit fram till. I vanliga fall också men allra helst när jag är gravid. Nu äter jag ung. en fjärdedel av vad jag åt när jag var gravid med Dina och det funkar inte riktigt för min kropp. Blir hungrig redan nån timme för tidigt och då känns det som om någon slår mig i huvudet med en stekpanna och om jag inte äter på en gång så kommer jag troligen att dö. Fast det kommer jag ju inte. Men min kompis Sofia som har diabetes har lugnat mig lite och tycker att jag ska modifiera min diet litegrann så jag ska börja göra det. Jag ska absolut inte äta något socker men jag ska försöka att hålla mig mätt hela tiden med sånt som är ganska ok att äta.

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Gulligt!

Eva sa...

Ja, jag tycker det är svårt med gulliga pojkkläder men är väldigt nöjd med de jag hittat hittills.