lördag 12 maj 2007

Dagens update


Va skönt att vi äntligen fått en städerska! Det är underbart att ha det så rent omkring sig. Kolla va sött hon bäddade Dinas säng! Det känns som att ha en mamma som tar hand om en. Mycket lyxigare att få städat än att gå på nån skönhetsbehandling.

Dina har blivit sjuk. Hon har haft 39,4 idag och varit så ynklig. Jag känner mig hemsk som säger det men det är skönt att hennes förkylning har fått henne att tagga ner lite. Det brukar vara sån jättefart på henne jämnt. Speciellt nu när jag och Fredrik också är lite sjuka.

Jag vill inte vara sjuk längre. Jag vill kunna sola lite på terassen och gå ner till gymet och träna. Jag skulle behöva det...om det ska vara säker att gå till stranden snart utan att någon ringer Greenpeace om jättevalen som strandat.

Inga kommentarer: