onsdag 9 maj 2007

Stockholm bellydance festival


Snart är det stockholms magdansfestival och jag ska få vara med. Några av de största magdans stjärnorna och magdans lärarna i världen kommer att komma.

Förra året hade jag en liten 2 månaders bebis med mig så jag kunde inte ta några kurser bara se showerna. Året innan det var det en tjej som gratulerade till bebisen. Som iofs inte skulle bli till förens 2 månader senare på en egyptenresa.

Detta är ett av de största grejerna på året för mig. Det är här jag träffar alla gamla kompisar och lär känna nya. Här jag får inspiration och motion. Det ska bli så kul! Och det är bara en vecka kvar tills jag åker.

När jag kommer till sverige åker min bror på europaturné med Neil Leyton så honom får jag inte träffa denna gången.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer helt i ditt inlägg :) Det här är en av de stora grejerna som jag verkligen ser fram emot varje år. Vore trevligt att träffas och heja på festivalen. Är det du på fotot? :)

Eva sa...

Jag det är jag på fotot fast jag väger 10 kilo mer nu och har fått en vis kvinnas ansikte :) hihi vi kan absolut hälsa på festivalen. Får se om vi känner igen varandra!