måndag 7 maj 2007

Yeah yeah


Det har inte blivit så många intressanta inlägg på senaste tiden, hoppas ni har överseende med det. Dina är trotsigare än någonsin och jag måste meditera 20 ggr om dagen för att hålla mig lugn. Så jag har inte tid att komma på några bra blogginlägg. All tid går åt till att säga Ååååååmmmmmm och tänka på färgen blå.

Det är så soligt och fint väder. Man skulle säkert kunna bada i havet utan att få en stroke. I alla fall om man är någotsånär ung å spenslig. Dina brukar bada på terassen men nu har vi fått nån typ av getingar där och jag orkar inte ta reda på varför just vår terass är värsta innestället för getingar helt plötsligt.

Take care, peace and out.

2 kommentarer:

Maja sa...

Jaha!!!
Det var konstigt att alla våra getingar flyttade till barcelona. Förra året bodde dom under vår terass. Hoppas att dom flyttar vidare snart, annars finns det bra getingfångare som funkar. Kul med trotsåldern, då blir livet aldrig långsamt:-). Jag har en egen treårs trotsare här hemma. Jag tycker trots är lite coolt!!
Men 5 - åringar, det kan ni vara avis på.
- Mamma vill du ha en kopp kaffe??
-Ja tack.
-Pappa köp kaffe till mamma nu.

M: här får du blommor (lite trumpet)
E: Jag sa till pappa att du skulle bli glad då!!
Underbara älskade barn!!!

Eva sa...

Vilken gullig Eliott! Ja det är jag avis på...fast det är rätt ok när Dina springer in i min famn och kramas också eller leendet hon får när jag kommer hem eller när hon ska pussas, mmmm.