tisdag 29 maj 2007

Dina är ett aktivt barn


I dag har vi försökt att leka på stranden med Anna-Karin och Sollan. Efter att Dina försökt dyka i havet några gånger och nästan dragit en naken gubbe i snoppen så gav jag upp. Tjejerna får grilla sina smala tånårskroppar själva. Vilda bebin och tjocka bullmamman gick hem. A-K kallade mig bullmamma igår när jag bakade kladdkaka. Men jag bakar ju bara kladdkaka för att få i mig lite härliga kalorier.

A-K: Vi bjuder gärna in till att bo hemma hos oss men det innebär att man måste hängas ut i bloggen på mer eller mindre trevliga sätt.

På bilden ser vi vilda bebin som flirtat så mycket med personalen på Massimo Dutti att de gett henne en slips. Jag var personal shopper åt vd och vice vd på Adamo. Det blev varsin kostym.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som ni har det fantastiskt, mysigt där borta!!
Kram Maja-Lina

Eva sa...

Ja, det är ganska fantastiskt faktiskt.