söndag 13 maj 2007

Pill popping drug junkie

Jag har gjort nåt dumt. Trodde inte att man kunde överdosera Ipren, men det kan man. Akta er för det. Önskar någon hade sagt det till mig innan. Här finns det ju såna här trevliga 600mg Ipren som köps receptfritt. Jag har använt de som vanlga och tagit lite då och då ca 6 stycken om dan i en vecka. Jag har ju haft ont i halsen! Det var synd om mig.

Så igår kom förgiftningen. Jag kräktes och hade magsmärtor. Kunde inte sova förens kl 5 då det började avta. Nu är jag äckligt seg och yrslig. Dinas feber har gått ner så snart kan vi nog bli normala familjen igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy, det där låter läskigt!! Stackars dig. Jag hoppas ni alla kryar på er snart.

Eva sa...

Tack, ja jag är fortfarande lite groggy. Ska sova ruset av mig nu.