tisdag 31 juli 2007

Förrymd brottsling...


Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag ha varit ganska upptagen. Jag är numera eftersökt i sverige.

Jag har numera kunskapen om vad som händer om man missar att betala två hyror i sverige. Först får man något brev där det står att man måste betala och lite extra avgifter på 1500kr. Sen helt plötsligt så får man brev av soc, de vill så gärna hjälpa mig och ge mig pengar och bostad (tack, tack). Sen får man ett brev som säger att vi är ute och letar efter dig för att ge dig en delgivning (ja! kom hit så bjuder jag på tapas).

Idag kommer min bror på besök så jag måste förtsätta fixa lite.

Ciao!

2 kommentarer:

Maria Agrell, Barcelona sa...

Å nej. Låter jobbigt.

Eva sa...

Ja det var lite jobbigt men det har fixat sig nu så jag har fått tillbaka lägenheten.