söndag 8 juli 2007

Still carrying a little baby weight...

Nu har jag precis varit nere och tränat i källaren. Jag cyklade träningscykel jättefort. 30 minuter hade jag bestämt och efter 15 minuter började det svartna för ögonen. Det var så jobbigt. Jag trodde jag skulle dö. Jag trodde faktiskt att jag hade dött när pulsmätaren stog på 000, men det var bara handen som hade åkt av pulsmätarplattan.

När jag var klar så tittade jag på kaloriförbrukar ställningen. Nu så, nu skulle jag få min belöning. 140 kilokalorier hade jag gjort av med! Det är ungefär en 33cl burk cola! Jag som hade kämpat som en tok. Jag kan ju sitta på den där cykeln hela natten, jag kommer ju ändå inte bränna all glass och pannkaka jag satt i mig idag.


Gissa vem som är jag!

3 kommentarer:

Janne sa...

Men det är ju kul å cykla ju :)

Eva sa...

Tyckte du det när du hade kommit halvvägs på vättenrundan med?

Anonym sa...

He, he, he...