onsdag 24 oktober 2007

Sjukstugan fortsätter...


Nu har Dina lunginflammation (Pneumonia) och jag och Fredrik håller på att bli tokiga. På Fredriks jobb är många sjuka nu och de andra cheferna har flytt landet. Han är den enda som är kvar. Jag vill inte tänka på hur jobbigt han har det. Jag har aldrig sett honom så som han är nu. Mycket som ska fixas både stort och smått. Jag försöker hålla ihop men det är svårt.

På måndag börjar jag på spanska kurs på dagtid så då måste Fredik vara hemma om Dina är sjuk. Dina börjar också på dagis 6 timmar om dan på måndag.

Vi skulle behöva gå till doktorn allihop och till tandläkaren (som jag inte vart på nästan 3 år) och ringa rörmokaren för varmvattnet läcker så vi inte kan duscha och ja vill bara sova.

Och med min egen business blir det ingenting...för närvarande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin sida. Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna lite extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!

Anonym sa...

Oj, ni har det lite knepigt och jobbigt nu, hoppas att ni snart blir friska och att allt blir lättare.
Kram Helena

Anonym sa...

Fy vad jobbigt det är när det är så där! När dom bara blir sjuka och hinner knappt bli friska innan det är dags igen!
Sen om den ena jobbar mycket samtidigt så blir det extra tufft! Den enda tröst jag kan ge är att det blir - på de 300 virus ett barn ska ha innan tre årsdagen.
För övrigt Dina så ska du veta att din farbror har kommit hem från kina!!
Välbehållen, men trött (jag tror att han är bakis). Nu ska jag gå iväg med en kompis och köpa skor! Plus ta en träningsomgång, skönt!
Kram
Maja-Lina

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ni kan duscha hemma hos oss. Ted har också varit både förkyld och magsjuk. Det är så med barn på dagis första året.

Henrik har också varit förkyld, dvs dödsjuk som män ofta blir av lite feber.

Och jag har precis repat mig efter 3 veckors snorade - för 8:e gången denna vår/sommar/höst.

Just keep smiling girl.

Om ett halvår är vi på banan igen... :)