måndag 29 oktober 2007

Somliga går fortfarande i trasiga skor...

Nä, det blev inga skor. Dina tyckte det var jättetråkigt att sitta still i vagnen efter första affären. Så vi åkte hem. Shoppingen är inte vad den var. Nu för tiden får man vara glad om man hinner slita med sig nåt i farten när man susar in. Jag har funderat på att börja snatta så man slipper stå i kö och höra gnäll gnäll gnäll i 15 min. Tror personalen på HM gärna skulle se genom fingrarna även för sin egen skull.


Jag har börjat promenera längs stranden en timme varje morgon efter jag lämnat Dina på dagis. Det har verkligen sänkt mina stressnivåer. Jag mår mycket bättre nu. Det är så lugnt och fint. I söndags när jag promenerade var det däremot inte så fint. Som russin i en stor sandgröt låg de där. Nakenbadarna. Visst var det en fin dag, men att ligga naken och försöka få lite sol i sitt rynkiga gubbskrev medans söndagsflanerarna, påklädda till tänderna, promenerade förbi, tycker jag var lite magstarkt. Så ligger jag där om 40 år och viker upp tuttarna i hopp om att få sol även på undersidan. Hahaha!

Inga kommentarer: