måndag 23 april 2007

Numero dos


Jag vet att många av er undrar om jag inte ska göra nummer 2 snart. Alltså inte bajsa utan skaffa BARN nummer två. Jag tror inte jag är redo än. Visst är det ju gullit med bebisar men förra graviditeten var så jobbig och förlossningen var inte heller så kul. Jag vill nog ha lite kul innan jag gör nåt sånt igen. Fast det behöver ju inte bli likadant andra gången. En till tjej skulle vara praktiskt. Tjejer hjälper ju till mer i hemmet, och Dina har så mycket tjejkläder som hon vuxit ur. Hmm, med de tankegångarna så...nej, jag är nog inte redo än.

2 kommentarer:

Maria Agrell, Barcelona sa...

Du är så ung så ung så ung.

Vänta. Vänta. Vänta.

Du har 10-15 år på dig.

Eva sa...

Tack, tack, tack. Ja jag väntar nog några år,men sen vet man ju inte hur många man vill ha så man får ju inte vänta FÖR länge.